کویر

یادداشت های روزانه یک دانشجو

کویر

یادداشت های روزانه یک دانشجو

دلم گرفته

 

امروز دلم گرفته

وقتی کارا رو سرم ریخته و وقت کمی برای انجامش دارم

یا وقتی یه کاری رو می خوام انجام بدم که تازه گی داره اینطوری میشم.

نمیدونم شاید چون احساس می کنم که کنترلی روی اتفاقایی که میافته ندارم، دلهره میاد سراغم.

یه سمینار رو برای یکی از درسهام باید آماده کنم، درسها روی هم تلنبار شده و این هفته هم باید برم خونه و تا یک هفته درس تعطیله.

امتحانات اول تیر شروع میشه و من باید تا اون موقع درسها رو خونده باشم.

فکر میکنید باید چیکار کنم .........

مانی

نظرات 1 + ارسال نظر
سپهر حسینی شاد ((همون سپهر عاشق)) یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:44 ق.ظ http://mano-tanhae.blogsky.com

سلام خیلی قشنگ بود خوب دل تنگی خوب به من سر بزن مرسی

سلام
ممنون

بازم به ما سر بزن.
مانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد